Regulamin warsztatów stacjonarnych Przylądka Dobrej Nadziei
Postanowienia ogólne
- Organizatorem warsztatów jest Przylądek Dobrej Nadziei Adrian Borowik, z siedzibą w Szopinku 40L, 22-400 Zamość, NIP: 543-178-14-30, zwany dalej Organizatorem.
- Uczestnikami i Uczestniczkami warsztatów będzie się określać osoby, które zarejestrowały się na wybrany warsztat i wniosły opłatę.
- Zarezerwowanie miejsca następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz wniesienie opłaty za warsztaty w całości.
- Warsztaty stacjonarne to spotkania osobiste.
- Kontakt z Organizatorem: e-mail – poczta@przyladekdobrejnadziei, tel. – 793 010 861, można również skorzystać z formularza kontaktowego, który znajduje się TUTAJ.
- Każdy Uczestnik/Uczestniczka warsztatów lub szkoleń zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem, zaakceptowania go oraz przestrzegania jego reguł.
- Regulamin obowiązuje od dnia 2.04.2022 do czasu powstania i ogłoszenia nowego regulaminu.
- Warsztaty stacjonarne odbędą się w miejscu i czasie wskazanym i ogłoszonym przez Organizatora.
- Liczba Uczestniczek i Uczestników na warsztatach nie powinna przekraczać 26 osób, chyba, że Organizator zdecyduje inaczej.
- Organizator poinformuje Uczestników i Uczestniczki o dokładnym miejscu warsztatu stacjonarnego nie później niż na dzień przed wyznaczonym terminem.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu warsztatów lub ich odwołania, bez podawania przyczyn. Uczestnikowi warsztatów przysługuje w takim przypadku prawo do rezygnacji z warsztatów oraz całkowity zwrot ewentualnej, wniesionej wcześniej opłaty lub pozostawienie opłaty na kolejny, najbliższy możliwy termin w innym lub tym samym miejscu.
- W przypadku zmiany terminu Organizator poinformuje o nowym terminie warsztatów poprzez stronę https://przyladekdobrejnadziei.pl lub stronę w serwisie Facebook (https://www.facebook.com/adrian.borowik.warsztaty) lub bezpośrednio na adres email zainteresowanych.
- W warsztatach „Dlaczego Płaczę? Dlaczego Krzyczę?” i „Mówić Każdy Może…:)”, „Nie – Bezpieczna Przystań”, „Od MUSZĘ do mogę”, „Wyczaruj w sobie kreatywność”, mogą uczestniczyć osoby, które przeszły „Zabawę Inspirującą Rozwój”, „PokochajAutyzm.online), „Pokochaj Autyzm w Twojej Szkole” lub oglądały live,ów, webinarów, wykładów z moim udziałem. Jest to warunek konieczny, o ile Organizator nie zdecyduje inaczej. Osoby, które nie brały udziału w wymienionych powyżej wydarzeniach, przed rejestracją na jakikolwiek inny warsztat powinny się skontaktować z Organizatorem.
Rejestracja
- Rejestracja na warsztaty odbywa się na stronie https://przyladekdobrejnadziei.pl/rejestracja.
- Z dostępnych na podanej podstronie odnośników do formularzy rejestracyjnych należy wybrać interesujący Cię warsztat i wypełnić go.
- O przyjęciu na warsztat decyduje kolejność zgłoszeń. Jeśli opłacisz warsztat, na który limit miejsc został osiągnięty, Organizator zwróci Ci wpłacone pieniądze, albo, jeśli się na to zgodzisz – pieniądze zostaną „przeniesione” na kolejny, dogodny dla Ciebie termin i miejsce.
- Dopilnowanie przebiegu procesu rejestracji spoczywa na Uczestnikach i Uczestniczkach.
Płatność
- Płatność następuje po wypełnieniu formularza i podaniu danych.
- Opłata za warsztaty będzie realizowana poprzez serwis Przelewy24.
- W przypadku braku możliwości dokonania płatności online, konieczny jest kontakt z Organizatorem: poczta@przyladekdobrejnadziei.pl lub 793 010 861.
- Możliwe jest wniesienie opłaty poza systemem Przelewy24, bezpośrednio na konto Organizatora, jednak taką ewentualność koniecznie trzeba ustalić z Organizatorem.
- Wniesienie opłaty za warsztat bezpośrednio na konto, poza systemem Przelewy24, bez uzgodnienia z tego Organizatorem, może skutkować brakiem rezerwacji miejsca i zwróceniem pieniędzy na konto, z którego przyszły.
- W przypadku płatności za więcej niż 1 Uczestnika/Uczestniczkę, konieczne jest podanie imion i nazwisk osób, za które płatność została wniesiona, w przeznaczonej do tego rubryce formularza.
- W razie chęci otrzymania faktury, konieczne jest podanie danych, które na fakturze mają się znaleźć.
- Jeśli faktura ma być wystawiona na Odbiorcę i Nabywcę – konieczne jest podanie danych i wyraźne zaznaczenie, które dane dotyczą której opcji.
- W przypadku opłacania uczestnictwa więcej niż 1 osoby istnieje możliwość wystawienia jednej faktury łącznie. Konieczne jest wtedy powiadomienie Organizatora, w rubryce „Pytania/Uwagi”, o chęci otrzymania jednej wspólnej faktury, z wyszczególnieniem danych jakie mają się na fakturze znaleźć oraz Uczestniczek/Uczestników, których faktura dotyczy.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane podane przez Uczestnika lub Uczestniczkę.
- Organizator wystawia faktury elektroniczne i przesyła je na email podany przez uczestnika w formularzu rejestracyjnym po danym warsztacie, w ciągu 7 dni.
Rezygnacja
- Rezygnacja z warsztatów stacjonarnych jest możliwa poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: poczta@przyladekdobrejnadziei.pl.
- W przypadku rezygnacji z warsztatów nie krócej niż 3 dni od ustalonej daty, Organizator zwróci Uczestniczce/Uczestnikowi całą kwotę, o ile została wcześniej wpłacona.
- W przypadku rezygnacji z warsztatów na 2 dni przed ustalonym terminem, Organizator zwróci Uczestnikowi/Uczestniczce 50% wpłaconej kwoty.
- W przypadku rezygnacji na 1 dzień przed warsztatami lub w dniu ich przeprowadzenia, Organizator nie zwróci pieniędzy rezygnującemu Uczestnikowi/Uczestniczce.
- Jeśli Uczestniczka/Uczestnik nie otrzyma zwrotu pieniędzy ze względu krótki termin rezygnacji, będzie miała/miał możliwość uczestniczenia w tym warsztacie w innym terminie i innym miejscu, ogłoszonym przez Organizatora.
- Jest możliwość zamiany osoby, która opłaciła warsztat i nie może w nim uczestniczyć, na inną chętną osobę, za którą opłata pozostanie przeniesiona z osoby, która rezygnuje. Ewentualność taką należy uzgodnić z Organizatorem.
Reklamacja
- Organizator ma obowiązek dostarczyć Uczestnikom produkt wolny od wad.
- Organizator jest odpowiedzialny względem Uczestników, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Uczestnik może:
a) żądać wymiany produktu na wolny od wad,
b) żądać usunięcia wady,
c) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Jeśli Uczestnik stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Organizatora, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Uczestnik, który wykonuje uprawniania z tytułu rękojmi, może na koszt Organizatora dostarczyć wadliwy produkt na adres Organizatora.
- Organizator ustosunkuje się do składanej przez Uczestnika reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.
- Szczegóły dotyczące rękojmi Organizatora za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).
Inne
- Podczas trwania warsztatów stacjonarnych Organizator nie przewiduje na sali obecności osób postronnych (w tym dzieci), poza szczególnymi przypadkami, kiedy prowadzący wyrazi na to zgodę.
- Uczestnicy warsztatów i szkoleń udzielają firmie Przylądek Dobrej Nadziei Adrian Borowik, nieodwołalnego i nieodpłatnego prawa wielokrotnego wykorzystywania nagrań audio oraz zdjęć i filmów ze swoim wizerunkiem, wykonanych podczas trwania warsztatów, bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania. Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalanie, obróbkę i powielanie wykonanych zdjęć, nagrań audio i filmów za pośrednictwem dowolnego medium wyłącznie w celu zgodnym z prowadzoną przez Przylądek Dobrej Nadziei działalnością.
- Podczas trwania warsztatów i szkoleń zabronione jest filmowanie/rejestrowanie ich. Bez zgody Organizatora zabronione jest również fotografowanie i wykonywanie nagrań audio. Po uzyskaniu odpowiedniej zgody Uczestnik warsztatów zobowiązuje się do wykorzystywania tych materiałów jedynie do użytku prywatnego i niekomercyjnego lub w celu promocji wydarzenia w miejscu, w którym warsztat się odbył. W takim przypadku w opisie zdjęcia powinna znaleźć się nazwa Przylądek Dobrej Nadziei wraz z tytułem warsztatów oraz link do strony https://przyladekdobrejnadziei.pl lub https://web.facebook.com/adrian.borowik.warsztaty/
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zagubione bądź pozostawione podczas warsztatów stacjonarnych.
- Uczestnicy warsztatów stacjonarnych ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z warsztatami.
- Materiały, które Uczestnicy warsztatów otrzymają, jeśli się tak wydarzy, są własnością intelektualną Organizatora warsztatów oraz/lub Przylądka Dobrej Nadziei Adrian Borowik i zabrania się ich powielania, publikowania i rozpowszechniania bez zgody Organizatora.
- Uczestnicy warsztatów wyrażają zgodę na przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych przed i po warsztatach, w celu monitorowania ich efektywności, jeśli Organizator takie ankiety przygotuje.
- Zaświadczenia o uczestnictwie w warsztatach stacjonarnych będą wydawane jedynie osobom, które uczestniczyły w całości warsztatów. W wyjątkowych przypadkach Organizator będzie mógł zdecydować inaczej, jeśli uzna to za zasadne.
- Dane kontaktowe podane w formularzu rejestracyjnym oraz podczas kontaktu mailowego z adresem poczta@przyladekdobrejnadziei.pl mogą być wykorzystywane przez firmę Przylądek Dobrej Nadziei Adrian Borowik, zgodnie z ustawą o danych osobowych.
Regulamin szkoleń, webinarów, wykładów, pogadanek ONLINE w Przylądku Dobrej Nadziei
- Organizatorem szkoleń, webinarów, wykładów, pogadanek online jest Przylądek Dobrej Nadziei Adrian Borowik, z siedzibą w Szopinku 40L, 22-400 Zamość, NIP: 543-178-14-30, zwany dalej Organizatorem.
- Uczestnikami i Uczestniczkami szkoleń, webinarów, wykładów, pogadanek online będzie się określać osoby, które zarejestrowały się na wybrane szkolenie i wniosły opłatę (zarezerwowały miejsce).
- Zarezerwowanie miejsca następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz wniesienie opłaty za szkolenia, webinary, wykłady, pogadanki online w całości.
- Kontakt z Organizatorem: e-mail – poczta@przyladekdobrejnadziei, tel. – 793 010 861, można również skorzystać z formularza kontaktowego, który znajduje się TUTAJ.
- Każdy Uczestnik/Uczestniczka szkoleń, webinarów, wykładów, pogadanek online, zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem, zaakceptowania go oraz przestrzegania jego reguł.
- Regulamin obowiązuje od dnia 19.10.2020 do czasu powstania i ogłoszenia nowego regulaminu.
- Szkolenia, webinary, wykłady, pogadanki ONLINE to spotkania w przestrzeni wirtualnej, prowadzone poprzez łącze internetowe, za pomocą aplikacji ZOOM lub za pośrednictwem nagranych materiałów, bez osobistego spotkania.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wyzwania uczestników, dotyczące instalacji i działania aplikacji ZOOM oraz za wyzwania z oglądaniem nagranych materiałów, spowodowanych ograniczeniami sprzętowymi (przesył internetu, jakość sprzętu służącego do oglądania/odsłuchania materiałów).
- W razie technicznych trudności z aplikacją ZOOM (nie wynikających z winy organizatora), podczas trwania spotkania, Organizator nie będzie zobowiązany do zwrotu kosztów poniesionych przez uczestnikó W razie problemów technicznych uniemożliwiających uczestnictwo w spotkaniu online, będzie możliwość przełożenia opłaconego uczestnictwa na kolejny, dogodny termin lub wydłużenie dostępu do nagranych materiałów.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkoleń lub ich odwołania, bez podawania przyczyn. Uczestnikom przysługuje w takim przypadku prawo do rezygnacji ze szkolenia online oraz całkowity zwrot ewentualnej, wniesionej wcześniej opłaty lub pozostawienie opłaty na kolejny, najbliższy możliwy termin.
- W przypadku zmiany terminu Organizator poinformuje o nowym terminie szkolenia poprzez stronę https://przyladekdobrejnadziei.pl lub stronę w serwisie Facebook (https://www.facebook.com/adrian.borowik.warsztaty) lub bezpośrednio na adres email zainteresowanych.
Rejestracja
- Rejestracja na szkolenia, webinary, wykłady, pogadanki online odbywa się na stronie https://przyladekdobrejnadziei.pl/rejestracja, lub poprzez wykupienie dostępu do materiałów umieszczonych w zakładce Inspiratorium Online.
- Z dostępnych na podanej podstronie odnośników do formularzy rejestracyjnych należy wybrać interesujące Cię szkolenie online i wypełnić formularz dokonując opłaty.
- O przyjęciu na szkolenie online decyduje kolejność zgłoszeń. Jeśli opłacisz szkolenie, na które limit miejsc został osiągnięty, Organizator zwróci Ci wpłacone pieniądze, albo, jeśli się na to zgodzisz – pieniądze zostaną „przeniesione” na kolejny, dogodny dla Ciebie termin.
- Dopilnowanie przebiegu procesu rejestracji spoczywa na Uczestnikach i Uczestniczkach.
Płatność
- Płatność następuje po wypełnieniu formularza i podaniu danych.
- Opłata za szkolenia, webinary, wykłady, pogadanki online będzie realizowana poprzez serwis Przelewy24. Nie ma innej opcji opłacenia szkoleń, webinarów, wykładów, pogadanek online.
- Wniesienie opłaty za szkolenia, webinary, wykłady, pogadanki online, bezpośrednio na konto, poza systemem Przelewy24, będzie skutkować brakiem rezerwacji miejsca i zwróceniem pieniędzy na konto, z którego przyszły.
- W przypadku płatności za więcej niż 1 Uczestnika/Uczestniczkę, konieczne jest podanie imion i nazwisk osób, za które płatność została wniesiona, w przeznaczonej do tego rubryce formularza.
- W razie chęci otrzymania faktury, konieczne jest podanie danych, które na fakturze mają się znaleźć.
- Jeśli faktura ma być wystawiona na Odbiorcę i Nabywcę – konieczne jest podanie danych i wyraźne zaznaczenie, które dane dotyczą której opcji.
- W przypadku opłacania uczestnictwa więcej niż 1 osoby istnieje możliwość wystawienia jednej faktury łącznie. Konieczne jest wtedy powiadomienie Organizatora, w rubryce „Pytania/Uwagi”, o chęci otrzymania jednej wspólnej faktury, z wyszczególnieniem danych jakie mają się na fakturze znaleźć oraz Uczestniczek/Uczestników, których faktura dotyczy.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane podane przez Uczestnika/Uczestniczkę.
- Organizator wystawia faktury elektroniczne i przesyła je na email podany przez Uczestniczki/Uczestników w formularzu rejestracyjnym po danym szkoleniu, webinarium, wykładzie, pogadance online, w ciągu 7 dni lub za pomocą aplikacji służącej do automatycznego wystawiania faktur, w tym wypadku faktura będzie dostarczona natychmiast.
Rezygnacja
- Rezygnacja ze szkoleń online, prowadzonych poprzez aplikację ZOOM jest możliwa poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: poczta@przyladekdobrejnadziei.pl.
- W przypadku rezygnacji ze szkoleń online, nie krócej niż 3 dni od ustalonej daty, Organizator zwróci Uczestniczce/Uczestnikowi całą kwotę, o ile została wcześniej wpłacona.
- W przypadku rezygnacji ze szkoleń online na 2 dni przed ustalonym terminem, Organizator zwróci Uczestnikowi/Uczestniczce 50% wpłaconej kwoty.
- W przypadku rezygnacji na 1 dzień przed szkoleniem online lub w dniu jego przeprowadzenia, Organizator nie zwróci pieniędzy rezygnującemu Uczestnikowi/Uczestniczce.
- Jeśli Uczestniczka/Uczestnik nie otrzyma zwrotu pieniędzy ze względu krótki termin rezygnacji, będzie miała/miał możliwość uczestniczenia w tym szkoleniu online w innym terminie, ogłoszonym przez Organizatora.
- Jest możliwość zamiany osoby, która opłaciła szkolenie online i nie może w nim uczestniczyć, na inną chętną osobę, za którą opłata pozostanie przeniesiona z osoby, która rezygnuje. Ewentualność taką należy uzgodnić z Organizatorem.
- Nie ma możliwości rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniach, webinariach, wykładach i innego rodzaju płatnych nagraniach, umieszczonych na stronie https://przyladekdobrejnadziei.pl.
Reklamacja
- Organizator ma obowiązek dostarczyć Uczestnikom produkt wolny od wad.
- Organizator jest odpowiedzialny względem Uczestników, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Uczestnik może:
a) żądać wymiany produktu na wolny od wad,
b) żądać usunięcia wady,
c) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Jeśli Uczestnik stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Organizatora, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści, pisząc na adres poczta@przyladekdobrejnadziei.pl.
- Uczestnik, który wykonuje uprawniania z tytułu rękojmi, może na koszt Organizatora dostarczyć wadliwy produkt na adres Organizatora.
- Organizator ustosunkuje się do składanej przez Uczestnika reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.
- Szczegóły dotyczące rękojmi Organizatora za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).
Inne
- Uczestnicy/Uczestniczki szkoleń, webinarów, wykładów, pogadanek online, udzielają firmie Przylądek Dobrej Nadziei Adrian Borowik, nieodwołalnego i nieodpłatnego prawa wielokrotnego wykorzystywania nagrań audio oraz zdjęć i filmów ze swoim wizerunkiem, wykonanych podczas trwania szkolenia, bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania. Zgoda obejmuje wykorzystanie, utrwalanie, obróbkę i powielanie wykonanych zdjęć, nagrań audio i filmów za pośrednictwem dowolnego medium wyłącznie w celu zgodnym z prowadzoną przez Przylądek Dobrej Nadziei działalnością.
- Podczas trwania szkoleń, webinarów, wykładów, pogadanek online zabronione jest rejestrowanie ich, w jakikolwiek sposób. Zabronione jest również fotografowanie i wykonywanie nagrań audio.
- Materiały, które Uczestnicy szkoleń online otrzymają, jeśli się tak wydarzy, są własnością intelektualną Organizatora szkoleń online oraz/lub Przylądka Dobrej Nadziei Adrian Borowik i zabrania się ich powielania, publikowania i rozpowszechniania bez zgody Organizatora.
- Uczestnicy szkoleń wyrażają zgodę na przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych przed i po szkoleniach online, w celu monitorowania ich efektywności, jeśli Organizator takie ankiety przygotuje i dostarczy.
- Zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniach online będą wydawane jedynie osobom, które uczestniczyły w całości szkoleń. W wyjątkowych przypadkach Organizator będzie mógł zdecydować inaczej, jeśli uzna to za zasadne.
- Za udział w płatnych/bezpłatnych webinariach, wykładach, pogadankach i transmisjach na żywo Organizator nie wystawia zaświadczeń o uczestnictwie.
- Dane kontaktowe podane w formularzu rejestracyjnym oraz podczas kontaktu mailowego z adresem poczta@przyladekdobrejnadziei.pl mogą być wykorzystywane przez firmę Przylądek Dobrej Nadziei Adrian Borowik, zgodnie z ustawą o danych osobowych.